My High School Year in Canada

Thanksgiving, Halloween, Stroomuitval en hockey

Als ik oud ben, zul je me nooit horen zeggen: " Dat heb ik niet gedaan" of "Daar heb ik spijt van." Weet je wat ik dan zeg? "Ik heb nergens spijt van! Ik kwam, ik ging en deed alles." Kim Basinger.

Op zondag 12 oktober vierde wij Thanksgiving, Erg gezellig met de hele familie eten. S'avonds met Jayme en twee andere internationale studenten van de school naar bridgewater naar de film, Annabella.

Maandag 13 oktokber vrij van school omdat het Thanksgiving was. Voor mij een dagje huiswerk maken. Dinsdag de eerste echte volleybalwedstrijd, helaas maar 1 set van de 4 gewonnen.

Zaterdag 18 oktober weer een hockeywedstrijd. Na veel gevechten hebben we toch gewonnen. Iedereen vindt de gevechten het mooist, ik kijk toch liever naar de game. Maandag 20 oktober kijken bij de wedstrijd van de volleybal jongens en ze hebben hem gewonnen. Dinsdag 21 oktokber weer een volleybal wedstrijd dit keer wel gewonnen.

Woensdag 22 oktober hadden we een verkorte dag dus 12:30 uit. Tijdens het tweede uur viel ineens de stroom uit, net toen we wilde starten met pizza bakken. Omdat ik in ESL zit doen we heel veel leuke dingen en gaan we nu beginnen met dingen koken met een andere groep opschool zodat we de ingredienten kunnen leren:). Ik heb de docent al pepernoten en andere nederlandse dingen laten zien dus die staan nog op het lijstje:).

Donderdag 23 oktober hadden we een halloween dance van NSISP. Erg gezellig maar de feestjes in Nederland zijn wel beter. Vrijdag weer een dagje vrij omdat we dat elke maand hebben. Niet veel bijzoners gedaan. Jayme is een weekendje op kamp met KeyClub dus alleen thuis met mama. S'avonds the hunger games gekeken omdat 3 hier eerder uit komt en we die in de bioscoop willen gaan kijken. Ik had 1 en 2 nog niet gezien dus nu alleen twee nog kijken.

Verder stond ik een paar weken geleden in de krant. Dit moest alleen nog even geheim blijven omdat de kranten naar het thuisfront opgestuurd waren.

http://www.novanewsnow.com/Community/2014-10-05/article-3893066/From-around-the-world-international-students-come-to-Queens-County/1

Alles gaat goed hier, ik kan me al niet meer voorstellen dat ik engels zo moeilijk vond. Het is soms zelfs moeilijk om gesprekken volledig in het nederlands te praten. Ik krijg ook de vraag om te bloggen in het engels, misschien komt het nog maar in het nederlands weet ik zeker dat iedereen het goed begrijpt en ook opa en oma het kunnen lezen.

Ik ga zo een rondje buiten lopen en nog wat foto's maken want het is hier prachtig. Ik weet zeker dat alle fotograven thuis jaloers zijn op de mooie oranje, gele, bruine bomen. Foto's volgen nog dus.

Love,

Sanne

Reacties

Reacties

anja

Ben nu al benieuwd naar de herfstfoto's, moet heel mooi zijn de indian summer. Leuk dat je in de krant stond, je bent al aardig beroemd. Veel plezier verders. Ik lees je verhalen met plezier, groetjes, Anja

Hanneke

Wat een mooie aanhef, inderdaad zorg dat je later geen spijt krijgt van de dingen die je niet gedaan hebt, leef je dream!
Liefs, pappa en mamma

nico

heerlijk, verheug me om jaloers gemaakt te worden ;-)

lees je verslagen met heel veel plezier en hou het voorlopig toch maar op nederlands en dat is niet voor opa en oma

oom Nico

Jenny

Wat leuk de foto en het artikel in de krant. Uit alles wat je schrijft en met foto's laat zien blijkt dat je het erg goed naar je zin hebt en je je er al helemaal thuis voelt.

Lieve groetjes,

Jenny

Carolien

Je wordt nog beroemd.

Iris

Heel leuk om te lezen wat je allemaal doet en hoe het daar gaat!
ben stiekem wel een beetje jaloers!

groetjes,
Iris

Sien.

Hoi Sanne.
Weer met plezier gelezen, mooie quote!
Blijf ons plezieren met je verhalen.

Dinie van Oort

SuperSanne! :-)

I shared the article on my Facebook, to promote this international program. I think the article shows both enthusiasm and realism. And you and your sister look so happy!

Have a great time!

X, Dinie

Jenny

Weer genoten van je verhalen. We blijven je graag volgen met je foto's en je blog.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active