My High School Year in Canada

1 Januari

Reacties

Reacties

wilmahoek@gmail.com

Hoi Sanne,

Zo de rustige vakantieperiode zit er nu wel weer voor je op. Ik denk dat het wat fijner voor je is om "gewoon"weer te gaan beginnen met alles. En je zit weer in een nieuw jaar, wat vliegt de tijd. Hier zijn alle oliebollen weer op en natuurlijk zitten er weer meer kg aan ons dan goed voor ons is. Gave foto met de vlag, heel even dacht ik dat Fleur naast je stond met de Nederlandse vlag, maar dat is onmogelijk, ze is nog hier en heeft inmiddels een joepert van een buik, nog maar even en het wiegje wat (zei het wat rommelig) klaarstaat is gevuld met ons kleinkind, het wordt nog steeds een bebie en nog steeds een verrassing van welk geslacht. Ik was bijna gegrepen door de hobby van je hele familie hier in Holland en heb 2 catches gevonden samen met je ouders die naar Tricht gewandeld waren, super leuk. Maar ik zou het nu nog alleen moeten doen zonder Huib en dat gaat het niet worden maar wie weet, misschien gaan we je familie wel overtroeven in de toekomst, alhoewel 1000 dagen is wel heel erg. Ik geniet super van jouw onderneming en we vinden het meer dan stoer van je. Je flikt het toch maar, kortom laat ons lekker genieten ook dit jaar, van jouw reis, dankjewel alvast voor het afgelopen jaar. Groetekus van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active