My High School Year in Canada

Nog 13 dagen

Haaii,

Over 13 dagen ben ik in Canada, in Montreal. Nog een paar uurtjes en ik ben in Hallifax. Het komt nu echt heel dicht bij. Langzaam toch gaan bedenken wat er allemaal in mn koffer mee gaat. Wat moet ik eigelijk meenemen en wat kan ik wel daar kopen. Inpakken voor 10 maanden, dat zijn een hoop spullen.

Vandaag kreeg ik van mijn gast zusje een link door gestuurd. Ze heeft samen met een vriend door Liverpool en Brooklyn gereden en alles gefilmd en hiermee voormij een filmpje gemaakt. Ook stuurde zij mij wat foto's van mijn kamer. Ineens heeft de plek waar je heen gaat echt een plaatje in je hoofd.

De zenuwenen beginnen ook langzaam te komen. Van de eerste mensen al afscheid genomen. Maar ook nog een hele hoop leuke dingen gepland staan.

liefs, Sanne

Reacties

Reacties

Carolien

Hoi Sanne, we leven met je mee. Reuze spannend allemaal. Over iets meer dan 2 weken ben je om deze tijd in een ander land, een ander huis, in een andere kamer en slaap je in een ander bed. Denk eens in, een heel nieuw ongeopend boek ligt voor je. Een boek vol nieuwe en verrassende belevenissen. Ga en geniet!

Nico

leuk dat je een blog bij gaat houden, ik wil er niets van missen, dus heb m'n email adres net ingevuld

begint nu echt dichtbij te komen, spannend, maar vooral leuk spannend allemaal

groetjes, oom Nico

wilma Meeuwissen

Ook wij zijn benieuwd naar al jou ervaringen. Wij blijven graag op de hoogte. We wensen je in ieder geval heel veel plezier de komende tijd in Canada!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active