My High School Year in Canada

Nog 9 dagen

Nog 9 dagen, het klinkt al zo dicht bij en eigelijk is het dat ook wel. Een gek gevoel dat je over 1 jaar al weer thuis bent en hopenlijk weer helemaal gewend bent aan Nederland.

Gelukkig is het vliegschema wat aangepast waardoor ik later de lucht in ga en ook eerder in Canada aankom. In Amsterdam de lucht in en via Londen gelijk door naar Halifax. Canadese tijd 15:15 land ik in Halifax.

De spanning wordt met de dag groter maar ik krijg ook met de dag steeds meer zin om het vliegtuig in de gaan en mijn gastfamilie te ontmoeten. Het is het geen waar ik al sinds april op wacht, om hun te ontmoeten en het geen wat ik al veel langer wil, naar Canada en het leven wat ze daar leven ook meemaken.

Nog 9 volgeplande dagen met allemaal leuke dingen. Afscheidsfeestjes, uit eten met vrienden en heel veel mensen nog even zien voordat ik 1 September vlieg. Die 9 dagen zullen zo voor bij vliegen.

Liefs, Sanne

Reacties

Reacties

Hanneke en Piet

Inmiddels nog maar 3 dagen, de tijd vliegt...... vandaag je koffer alvast proef inpakken en nog wat uurtjes werken, morgen voorlopig voor de laatste keer Krokobil en een feestje en dan zondag de laatste dag en natuurlijk je koffer definitief inpakken.... Maandagmorgen vroeg vertrekken. Voor jou eindelijk, voor ons: dan al????

joanvanlith@planet.nl

Hallo Sanne,
Gisteravond heerlijk met je ouders bij Marie in Beesd
gegeten.
Ze houden zich goed bezig zie je wel.
En ik begrijp dat jij het ook goed naar je zin hebt.
Heerlijk al die nieuwe mensen leren kennen en indrukken die je in de loop van de tijd krijgt. En wat zul jij veel leren in 1 jaar.
Je zult begrijpen dat ik niet alles lees, maar geniet er maar lekker van.
groetjes, Joan en Berry

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active