My High School Year in Canada

Canada

Vanochtend vroeg op om om 8u op het vliegveld te staan. Na een lange dag veilig aangekomen in Halifax en na een bijna 2 uur duurende auto rit veilig in Brooklyn. Mijn woonplek voor de komende 10 maanden. Al een wandeling gemaakt en een stuk rond gereden. Het is hier prachting en foto's zullen snel volgen.

Liefs,

Sanne

Nico

Goed zo en lekker genieten, zag op facebook al dat je hartelijk ontvangen bent. Go for it. groetjes Nico

nien

Top! Goed om te horen:)

Bernadette

Fijn dat je goed bent aangekomen! We hebben hier nog aan je gedacht, toen je onderweg was. Xxx

Hanneke en Piet

Zo de kop is eraf. Het zag er hartverwarmend uit op Facebook. Je bent echt welkom. We zijn benieuwd naar de foto's!
Liefs

Dinie

Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen! Ik ga de komende maanden lekker meelezen met je verhalen! Veel groeten, Dinie

Ditske en Wim

Een goed begin! De eerste indrukken zijn ook al achter de rug.
Ook wij gaan de komende maanden meelezen genieten van je verhalen.
Hartelijke groeten.

Esther

Hoi Sanne,

We zijn blij te horen dat je goed bent aangekomen. We kijken uit naar je verhalen en mooie foto's.

Groetjes ook van Estelle en John

Jan en Jennie

gelukkig ben je goed aangekomen fijn dat je zo goed bent opgevangen we zullen je volgen en benieuw naar de foto's en natuurlijk naar je verhalen

groetjes Jan en Jen

Carolien en Noor

Fijn dat je goed aangekomen bent. Het ligt toch nog wel een eindje van Halifax. Hoe is het gezin en je nieuwe kamer (vraagt Noor) We zijn benieuwd naar je eerste foto's
Groetjes van Carolien, Noor en de rest (ook Robbie dus)

Jenny

Het was goed om te zien dat je zo hartelijk ontvangen werd. Het zal allemaal wel even wennen zijn in het begin.
Ik ben benieuwd naar je verhalen en foto's.

Trudy

Zo Sanne, het avontuur is begonnen. Fijn dat je zo'n voorspoedige reis hebt gehad. Geniet van de komende 10 maanden. Wat een hoop nieuwe ervaringen zal dit opleveren. Ben erg benieuwd naar de eerste foto's.