My High School Year in Canada

Eerste school dag

06:00 ging de wekker. Vroeg er uit al was dat niet vroeg omdat ik nog niet helemaal gewent ben aan de canadese tijd. 07:20 tijd om naar school te gaan met de auto. Normaal gaan we om 07:30 maar omdat ik mijn vakken nog moest doorgeven wat eerder. De school begint om 08:00. Omdat het de eerste school dag was werdt iedereen verwacht in de gymzaal. De directeur gaf een speach en alle docenten werden voorgesteld, ook alle internationale studenten. Dit jaar hebben ze 22 internationale studenten uit: Brazilie, Colombia, Duitsland, Japan, Zuid-Korea, Turkije en Nederland.

De vakken voor dit semester zijn: Wiskunde, Yoga, Gym en Engels. 4 vakken elke dag opnieuw. Vandaag hebben we bij alle vakken alleen gepraat over wat het inhoudt en wat we gaan doen. Morgen begint het echt.

Gisteren ook naar het strand geweest. Het is prachtig en je hoeft er niet ver voor te rijden. Ik ga proberen meer mijn camera mee te nemen zodat ik meer foto's kan maken van de omgeving, school en mijn huis.

Kisses , Sanne

Reacties

Reacties

Hanneke

Dit zijn wel de vakken die je liggen, fijn dat je daar mee kunt beginnen. Zijn er nog meer studenten uit Nederland?

antoinette....

Fijn dat je met deze vakken kan starten. Zal allemaal best heel erg wennen zijn. En ja idd we willen meer foto's zien....heel veel. Dikke kus van ons...enne geniet ze!!!

Nico

gelukkig geen frans, handarbeid, schoonschrijven, staatsinrichting, topologie, koken, breien of kleien

Carolien

Nee, voor Frans moet je bij mij zijn. Niet veel vakken.. Krijg je ze elke dag? Breien lijkt me wel trouwens wel weer nuttig. Kun je warme mutsen, handschoenen en sokken breien. Die heb je vast wel nodig straks.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active