My High School Year in Canada

Opnieuw inpakken

Ja je leest het goed, ik ben al weer aan het inpakken. Nee ik ga niet naar een ander gastgezin en kom ook niet terug naar huis. Morgen slaap ik met alle internationale studenten hier in de buurt in het White Point Beach Resort. We gaan daar met alle internationale studenten heen om elkaar beter te leren kennen.

Morgen op school de eerste 3 uur les en daarna met de bus naar White Point. Op school gaat alles goed. Al is het moeilijker dan gedacht. Wiskunde in het engels is echt veel moeilijker dan in het nederlands. Maar het zal wel goed komen. Ik heb een ipad van school omdat ik geen normale engels klas volg maar de klas voor internationale studenten, Engels als tweede taal. Volgend semester volg ik engels in een normale klas. Ik mag de ipad elke dag gebruiken om alles te vertalen.

Het leven begint aardig te wennen. En het voelt niet dat ik hier pas een week ben. Ik voel me erg thuis. En ook het engels praten gaat steeds beter.

love,

Sanne

Reacties

Reacties

Nico

wat zal jij rijk aan ervaringen over een klein jaartje terugkeren zeg

en voor moeilijk Engels bij wiskunde, een ap-je naar je neefje Wilbert ;-)

groetjes, oom Nico

antoinette

Heerlijk dat je je zo thuis voelt. Iets wat goed voelt....went snel!! Geniet maar lekker. Xx

Bernadette

Fijn om te horen meis. Succes en veel plezier met de andere studenten! Kus van ons!

Desiree

Veel plezier!

Leny

Als het Engels zo goed gaat, ga je dan ook je log in het Engels schrijven?

Carolien

Misschien wil je over 10 maanden niet eens meer terug.....

wilmahoek@gmail.com

Wat fijn dat je je zo "thuis"voelt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active