My High School Year in Canada

White Point en daar om heen

Alles van White Point Beach Resort weer uit gepakt en weer een hele schooldag gehad.

White Point was erg gezellig met alle internationale studenten. Het is er prachtig en overal zijn konijntjes die je ook kan voeren. Prachtig strand en heerlijk eten. Alleen erg vermoeiend door alle verschillende talen die door elkaar gesproken werden.

Van het weekend alleen met mijn (gast) mama thuis. Jayme is een weekendje op kamp voor een van de clubs waar ze lid van is. Zal wel raar zijn. Ben er net aan gewendt dat ik een zus heb, ze kwam vandaag in haar tussenuur even tim hortons brengen in m'n les.

Maandag mijn eerste wiskunde quiz. Moeilijk onderwerp omdat je veel moet schrijven en bijna niet moet rekenen, of het wel wiskunde is vraag ik me nog steeds af.

Ik ga proberen minimaal een keer in de twee weken te schrijven en ook meer foto's te plaatsen. Ik vergeet altijd mijn camera mee te nemen maar hij zit nu in m'n schooltas dus er gaan ook foto's van de school komen.

kisses and love,

Sanne

Reacties

Reacties

Hanneke

Tim Hortens? Is dat net zoiets als de Starbucks?

Sien.

Hoi Sanne.
Leuk om je indrukken te lezen, het zijn er een heleboel en bijzonder!
Geniet ervan, lieve groet Sien.

Nien

Leuk om je zo te kunnen volgen San! Goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt:) liefs

tonny & hotze

Dat "heerlijk eten", verwijst dat naar de konijntjes die je overal kan voeren? ;-)
Blijf schrijven, ook Meteren leest mee!

Angelique Vermeulen Le Melangeur

Hey Sanne,

Wat super leuk om te horen dat je het goed naar je zin hebt. Ik had het ook al van je moeder gehoord die was bij mij in de winkel. Nou heel veel succes en ik blijf je volgen.

Groetjes Angelique

chantijn

erg leuk om dit allemaal te horen,dat je het naar je zin hebt en dat wij je kunnen volgen !!

kusjes chantijn

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active